Jdi na obsah Jdi na menu
 


Gynekologická oslabení

28. 3. 2010

Gynekologická oslabení

- Zásady

- posilovat svalstvo pánevního dna, svěrače pánevního dna, břišní, hýžďové svaly

- uvolnění pánve

- protahování sv. zkrácených v oblasti pánve - iliopsoas, přímý stehenní, napínač povázky stehenní

- dechová cvičení

aktivity

- jóga, strečink, břišní tance, cvičení s gymboly, jízda na kole, plavání, rychlá chůze

- NE POSKOKY

- inkontinence - samovolný únik moči - omezuje při pohybových aktivitách, nutností je pravidelné cvičení, výsledek po 2-3 měsících

- podstatou cv. je výdrž v poloze, kde napínáme svaly pánevního dna

- k úniku moči dochází při zvedání těžkých břemen, při kašli, smíchu, zakopnutí

- správné svaly - stáhneme k sobě co nejvíce svěračové svaly s pocitem, jako bychom chtěli zadržet moč, žádné jiné svaly nesmíme stahovat - svaly břicha, hýždí i stehen jsou uvolněné

- dýcháme volně, nezadržujeme dech

- cvik opakujeme 10x, výdrž 8 sekund

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA